Model v měřítku 1:43 je vyrobený firmou IXO

Do závodu v sobotu 13.června v 16,00 nejlépe odstartovaly a ihned se usadily na čele, tři vozy Porsche. Nejrychlejší Porsche dosahovaly na konci rovinky Hunaudiéres špičkové rychlosti 380 km/h. Po čtyřech hodinách bylo v čele pět vozů Porsche. Na vedoucí pozici jela dvojice Siffert-Redman. Neslavně se vedlo stáji Gulf Porsche. Hailwood havaroval a u Rodriguezova vozu praskl pohon větráku a dvanáctiválec se přehřál. O půlnoci byla v čele závodu s náskokem sedmi kol dvojice Siffert-Redman na Porsche 917 K. Před dvojicí Attwood-Herrmann na Porsche 917 jedoucí na třetím místě. O dvě hodiny později došlo k poškození motoru, když Siffert zřejmě chybou při řazení přetočil motor. V polovině závodu již byli na vedoucí pozici pozdější vítězové se startovním číslem 23 Attwood a Herrmann na voze Porsche 917 K. Po 18 hodinách závodu kroužilo po trati 19 vozů. Do cíle jich nakonec dojelo 16, ale jen sedm posádek bylo klasifikováno.
Vyhrála dvojice Richard Attwood a Hans Herrmann na Porsche 917 K se startovním číslem 23 týmu Porsche Salzburg průměrnou rychlostí 191,992 km/h., když ujeli vzdálenost 4.607,81 km. Za nimi, na druhém místě se ztrátou 5 kol, projeli cílem Larrousse a Kauhsen s dlouhým vozem Porsche 917 L startovní číslo 3 stáje Martini Racing. Na třetím místě skončil také vůz značky Porsche s typem 908 a posádkou Lins a Marko. Vozy Porsche zvítězily zároveň ve všech kategoriích. Ve sportovních vozech typ 917, v prototypech typ 908 a v kategorii Grand Tourismo typ 914. Vítězný vůz Porsche 917 K byl upraveným loňským typem. Po celou dobu provozu devět set sedmnáctek si piloti stěžovali, že auta jsou hodně nestabilní a těžko se ovládají. Zajímavostí je, že dva vozy Porsche 917 měly registrační značky a jezdily po veřejných komunikacích.

                     

Technická data :

Motor : plochý vzduchem chlazený dvanáctiválcový motor s blokem a hlavou válců z lehkých slitin, objemu 4907 cm3, rozvod 2xOHC, výkon 600 k při 8400 ot./min, vrtání 86 mm a zdvih 70,4 mm,
              nepřímé vstřikování paliva Bosch, bezkontaktní tranzistorové zapalování

Spojka :  tří kotoučová suchá spojka

Převodovka : manuální, pětistupňová plně synchronizovaná

Podvozek : trubkový rám z hliníkových trubek, všechna kola nezávisle zavěšena na příčných lichoběžníkových polonápravách a odpružená vinutými pružinami

Brzdy : kotoučové na všech kolech

Karosérie : sklolaminátová, částečně nalepená na trubkový rám

Rozvor : 2300 mm

Hmotnost : 830 kg

Rychlost : 380 km / h