Model v měřítku 1:43 pochází od firmy Minichamps

Počátkem roku 2003 bylo potvrzeno, že tovární účast vozů Audi v Le Mans skončila. Štafetu koncernu VW měla po značce Audi převzít sesterská značka Bentley, která se již účastnila předchozích dvou ročníků a její vůz skončil vždy hned za vítěznými Audi. Pro rok 2003 byly připraveny dva značně upravené vozy Bentley EXP Speed 8. Drobných změn se dočkal i motor, který vychází z motoru Audi V8 Biturbo a jehož objem byl zvětšen na 3995 cm3. Motor má výkon 419 kW při 6000 ot./min. Nový vůz vypadal velmi agresivně a patřil k nejhezčím ve startovním poli. Díky odstoupení továrních vozů Audi angažovali jejich nejlepší jezdce. Jednu posádku ve voze st. č. 7 tvořila trojice Kristensen, Capello, Smith a druhou st. č. 8 Brabham, Blundell a Herbert.
Oba Bentleye hned od startu vyrazily jako splašené. Žádný ze soupeřů jejich nástup nezachytil a po půl hodině mělo již Audi na třetím místě ztrátu přes 30 s. V šest hodin večer měl vedoucí Bentley č.7 odkrouženo 32 kol a vedl o 40 s před stájovým kolegou. Značka Bentley zvítězila v Le Mans po dlouhých 73 letech.

         

Technická data

Motor : vzadu podélně uložený osmiválcový motor do V, hliníkový blok i hlava válců, vrtání válců 87 mm a zdvih 84 mm, 4 ventily na válec, objem 3995 cm3, přímé vstřikování paliva,
              2x turbodmychadlo Garrett, výkon 650 k, točivý moment 800Nm

Převodovka : Bentley / Xtrac, šestistupňová sekvenční, pohon zadních kol

Spojka : čtyř talířová

Brzdy : vrtané uhlíko-keramické na všech kolech

Řízení : hřebenové s pastorkem opatřené posilovačem

Zavěšení kol : přední dvojitá lichoběžníková trojúhelníková ramena, torzní tyče, teleskopické tlumiče, zadní dvojitá lichoběžníková trojúhelníková ramena odpružená systémem push-rod a
                           teleskopickými tlumiči

Šasi : monokok z uhlíkových vláken vyztužený hliníkem

Rozměry : Délka / šířka / výška 4640 mm / 1990 mm ​​

Hmotnost : 900 kg

Rozvor : 2730 mm, rozchod vpředu  1700 mm, vzadu 1680 mm

Objem nádrže : 90 litrů